4. feb. 2012

Spoznanje


Šele v tem tednu sem dobil odgovor na moje, lahko rečem, več letno "trpljenje" simptomov, za katere pa nisem vedel čemu naj jih pripišem.
In sem ta teden kupil sirotko, za katero sem že pred časom bral kako je vsesplošno zdravilna.
Ker mi radovednost ni dala miru, sem šel malce prebrskat po medmrežju in med mnogimi učinkovanji sirotke zasledil, da uspešno pomaga pri zdravljenju kandide. Le kaj bi to lahko bilo sem simislil in sem v nadaljevanju odkril simptome, ki se pojavljajo ob njenem prevzemanju kontrole nad zdravjem telesa. Kar sem prebral je bilo najprej šokantno, a istočasno mi je odleglo, saj sem končno dobil pojasnila, zakaj je z mojo notranjastjo kot pač je. Posledice, ki jih že dolgo časa prenašam, so dobile krivca. Kandida.

Zaradi težav s prebavo sem že nekajkrat obiskal svojo zdravnico. Poslal me je naprej na preiskave, ki pa niso pokazale ničesar 'otipljivega. Vzeli vzorec iz želodca, a našli ničesar. Se po nekaj mesečnem premoru vrnem k zdravnici zaradi sumljivih izpuščajev na koži, predvsem po rokah in nogah. Ponovno sem napoten dalje, tokrat k dermatologinji.

Prvo vprašanje je bilo: "Ali imate težave z želodcem?" Seveda ji odgovorim pritrdilno. In ne samo to, tudi s kašljem in z zgago. Lepo mi razloži, da sta za kožne spremembe najpogostejša dva krivca. Prvi je stres, drugi so želodčne težave. Da je velika verjetnost, da težave, ki jih navajam postanejo in ostanejo kronične. Debelo gledam zdravnico, ki to opazi in me pomiri: "Ne skrbite, tudi to je možno ozdravit." Olajšano in vprašujoče jo pogledam. Nadaljuje z razlago v kateri pove, da je potrebna stroga dieta, vso hrano lahko zaužijem samo prekuhano. Surovega sadja in zelenjave se naj izogibam. Prav tako vseh vrst FastFood, pizze in vse že v naprej pripravljene hrane. V mislih je imela predvsem jedi po načelu "Kupi, pogrej in pojej".

Lahko se pohvalim, da sem se držal diete, kljub dejstvu, da je bilo poletje. Živim na vasi in vso zelenjavo, kot tudi sadje, pridelamo sami. Ampak sem zdržal. Pizze nisem poskusil vsaj pol leta, kebab štanta sem se izogibal na veliko, FastFood pa tako že od prej nisem maral.

Počutje je bilo, vam povem bistveno boljše.

0 komentarji:

Objavite komentar